Filtreeri postitusi

Telefonimüük on surnud. Elagu telefonimüük!

Telefon heliseb. Kiirelt saab heidetud pilk numbrile. Märgates, et tegemist on võõra numbriga, tuleb esimeste mõtete seas pähe see, et keegi vist kuskilt firmast jälle helistab ning tahab midagi müüa. Samas jookseb paralleelselt läbi ka mõte, et äkki helistab keegi, kellel on minu jaoks midagi olulist teatada, näiteks helistatakse lasteaiast, koolist või ettevõttest, kellega äri ajame. Teadmata õiget vastust, tuleb sekundite jooksul teha otsus – võtta vastu või mitte võtta vastu. Tuleb tuttav ette?

Loe lisaks

Kogemusõpe – Rotatsioon töökohal

Ühe suure meediaettevõtte reklaamidirektori ametit pidades, tuli ühel hommikul mu otsene juht minu juurde ning ütles, et ta sooviks nädal aega istuda ja teha oma igapäeva tööd minu osakonnas, minu laua taga ning pakkus vastu, et mina saan oma tööd teha tema, kui ettevõtte juhi laua taga. Mõtlemisaega ei antud ning seetõttu ei tulnud ka ühtegi täpsustavat küsimust kohe pähe. Isegi „Miks?“ küsimust ei tulnud üle huulte. Leidsin sellele küsimusele vastuse alles mõni aeg hiljem, peale selle ootamatu eksperimendi lõppu.

Loe lisaks

Ära jäta uut juhti liiga vara üksinda

Olenemata ettevõttest, on meil alati hea meel, kui oma töötajate hulgast sirgub juhtidele järelkasv. Ühelt poolt on see kasulik rahaliselt, sest siis ei kulu aega ja raha värbamisele ning teiselt poolt, mis on ka ehk olulisem, uus juht teab ja tunneb ettevõtet ning selle toimimist.
Loe lisaks

5 korduma kippuvat viga telefonimüügis

Vahel on nii, et kõik ei tule alati väga hästi välja. See teebki minu arvates müügitöö huvitavaks, sest võimalus sattuda igavasse rutiini on peaaegu võimatu. Ikka on midagi oma tehtud kõnedest õppida ning seeläbi saada paremaks ja paremaks. Küll aga näitab korduvate vigade tegemine müügitöös seda, et mõni asi vajab ehk rohkem tähelepanu või siis ära õppimist.
Loe lisaks

Arhiiv